Uplatnenie reklamácie
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) zásielku odporúčame neprebrať. Ak balík aj napriek viditeľnému poškodeniu obalu prevezmete, je to na Vašu vlastnú zodpovednosť, reklamácie z tohto titulu nebudú uznané.
Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca.
Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom.
Podľa občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky.
Ak zistíte chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, napíšte nám na e-mailovú adresu info@divamoda.sk.
Tovar zašlite spolu s originál faktúrou alebo jeho kópiou na adresu uvedenú vo formulári.
Predávajúci nezodpovedá za prípadnú stratu balíka spôsobenú prepravcom, preto odporúčame balík poistiť. Neposielajte tovar na dobierku.
- K reklamácii je treba predkladať len tovar vyčistený a zbavený všetkých nečistôt.
- K zásielke nám prosím priložte reklamačnú listinu (stiahneš TU)
- Preukážte prosím, že ste tovar zakúpili v našom eshope ( FA, e-mail, potvrdenie o platbe )
- Do reklamačnej listiny popíšte presnú definíciu vady, poškodenia a miesto ak sa dá označte
- V prípade, že reklamáciu uznáme, uveďte aj vaše číslo účtu, kde peniaze vrátime, prípadne nás upozornite, že máte záujem o ten istý tovar (v prípade, že bude ešte dostupný)
- Poprosíme udávať aj vaše číslo telefónu, email, aby sme mohli reklamáciu expresne vybaviť a podať Vám o nej informácie
- Tovar nám prosím zašlite Vami zvolenou dopravou. (napr. Packetou celý postup nájdete TU: )