Menu
Košík

Vrátenie a výmena tovaru


1. VRÁTENIE CEZ ZÁSIELKOVÚ SLUŽBU PACKETA.SK 

(odporúčame - najlacnejšia varianta)

 Poplatok 2,20€ Vám bude odrátaný od sumy na vrátenie, ktorá Vám príde na Váš účet.

POSTUP

1.) Vrátený tovar prosím zabaľte do pôvodného obalu.

2.) Priložte vyplnený formulár (ktorý stiahnete TU) + originál faktúru alebo jej kópiu. Formulár nám môžete zaslať aj elektronicky na info@divamoda.sk.

3.) Zásielku odneste na akékoľvek podacie miesto Packeta.sk (Zásielkovňa) - Zoznam podacích miest nájdete TU.

4.) Obsluhe nahláste tento 8 miestny vratkový kód: 95805212

5.) Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku. 

6.) Zásielku si na podacom mieste vyzdvihne kuriér a prinesie ho do nášho eshopu. 

7.) Pri odovzdaní zásielky neplatíte žiaden poplatok. Suma 2,20€ Vám bude odrátaná od sumy na vrátenie. 

Suma za tovar Vám bude vrátená max. do 14 dni od prijatia zásielky. 

Tovar nám prosím zašlite maximálne do 14 kalendárnych dní od doručenia (Po tejto lehote tovar späť neprijímame).

UPOZORNENIE 
V prípade, že si zákazník objedná tovar v hodnote vyššej ako je 80 EUR, kedy mu nebude účtované poštovné, ak následne objednávku čiastočne vráti a hodnota zvyšnej časti objednávky už nebude presahovať sumu 80 EURbude zákazníkovi účtované aj poštovné podľa našich obchodných podmienok. Suma za poštovné bude odrátaná od sumy na vrátenie.


2. VRÁTENIE CEZ KURIÉRSKU SPOLOČNOSŤ GLS  

Poplatok 4,99€ Vám bude odrátaný od sumy na vrátenie, ktorá Vám príde na Váš účet 

POSTUP
1.) Kontaktujte nás na info@divamoda.sk s požiadavkou o vyzdvihnutie balíka kuriérom na Vami uvedenej adrese. Uveďte nám prosím adresu, tel. číslo, email a deň kedy ma kuriér balík vyzdvihnúť. 

2.)Vrátený tovar zabaľte do pôvodnej krabice.

3.) Priložte vyplnený formulár (ktorý stiahnete TU) + originál faktúru alebo jej kópiu. Formulár nám môžete zaslať aj elektronicky na info@divamoda.sk.

4.) Počkajte prosím na vyzdvihnutie balíka kuriérom GLS

5.) Pri odovzdaní zásielky neplatíte žiaden poplatok. Suma 4,99€ Vám bude odrátaná od sumy na vrátenie. 


Suma za tovar Vám bude vrátená max. do 14 dni od prijatia zásielky. 
Tovar nám prosím zašlite maximálne do 14 kalendárnych dní od doručenia (Po tejto lehote tovar späť neprijímame).

UPOZORNENIE 
V prípade, že si zákazník objedná tovar v hodnote vyššej ako je 80 EUR, kedy mu nebude účtované poštovné, ak následne objednávku čiastočne vráti a hodnota zvyšnej časti objednávky už nebude presahovať sumu 80 EURbude zákazníkovi účtované aj poštovné podľa našich obchodných podmienok. Suma za poštovné bude odrátaná od sumy na vrátenie.


3. VRÁTENIE SLOVENSKOU POŠTOU

Spoluprácu so Slovenskou poštou sme ukončili! Prosím balíky cez Slovenskú poštu neposielajte. Nezodpovedáme za stratu balíka a nedoručenie balíka k nám na adresu. Ďakujeme


PODMIENKY PRE VRÁTENIE PLATBY

UPOZORNENIE Peniaze Vám budú vrátené za podmienky, že ste tovar nepoužívali! Ak budú na tovare zistené zjavné znaky nosenia (napr. zašpinenie make-upom alebo iné znečistenie, rôzne vône napr. parfém, cigaretový dym a iné..) Tovar Vám obratom odošleme späť na Vašu adresu na dobierku vo výške 3€!  Po preskúmaní neporušenosti tovaru Vám bude suma za tovar vrátená na Váš bankový účet.
 
V zmysle zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote váš list o odstúpení od nákupu tovaru spolu s originál dokladom alebo jeho kópiou o kúpe doručený predávajúcemu.

Predávajúci nezodpovedá za prípadnú stratu tovaru pred doručením predávajúcemu, preto odporúčame, aby kupujúci zásielku poistilPredávajúci NEPREVEZME tovar vrátený späť na DOBIERKU. 

V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v porušenom stave je zákazník povinný nahradiť predávajúcemu náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar, poškodený tovar a pod.). Náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu je predávajúci oprávnený odrátať si zo sumy, ktorá má byť kupujúcemu vrátená titulom odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Odstúpenie od zmluvy môže byť uskutočnené elektronickou formou komunikácie vyplnením a zaslaním formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy na email  info@divamoda.sk.

Podľa spomínaného zákona sme vám povinní vrátiť celú sumu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, avšak bežne vybavujeme vrátenie platieb v dobe kratšej ako 14 dní prevodom na váš bankový účet. Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim alebo ak bol tovar zasielaný do zahraničia so zvýšenou tarifou poštovného. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
 
VÝMENA TOVARU

POSTUP

1.) Informujte nás o výmene tovaru správou na FB, IG alebo emailom (info@divamoda.sk). My Vám konkrétny produkt zarezervujeme. 

2.) Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 14 dní od doručenia.
Na vrátenie tovaru k nám prosím využite prvý spôsob vrátenia cez PACKETU, ktorý Vám ponúkame viď. vyššie (vrátenie tovaru), (výmena tovaru je bezplatná) .

3.) Priložte formulár, kde uvediete: (stiahnete TU)

   - názov produktu ktorý zasielate na výmenu a taktiež názov, kód produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.

4.) Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.


5.) Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.


6.) Po prijatí vráteného tovaru Vám vymenený tovar bude bezplatne odoslaný v priebehu 1-3 dni. 



UPOZORNENIE:  Tovar bude vymenený za podmienky, že ste ho nepoužívali! Ak budú na tovare zistené zjavné znaky nosenia (napr. zašpinenie make-upom alebo iné znečistenie, rôzne vône napr. parfém, cigaretový dym a iné..) tovar Vám nevymeníme a zákazník je povinný uhradiť všetky poštové náklady.
Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu.

Náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. 

Je nutné dodržať hore uvedené základné podmienky.


Prosíme naše ctené zákazníčky aby nám nepísali po faktúrach. Nato slúži formulár na odstúpenie od zmluvy. Dostupný TU.