Menu
Košík

Najčastejšie kladené otázky

V prípade, že máte akékoľvek nezodpovedané otázky, neváhajte ich smerovať na e-mailovú adresu: info@divamoda.sk

 

1.  Môžem si kúpiť tovar z vášho internetového obchodu priamo v sídle vašej firmy alebo v predajni na Slovensku?
Žiaľ nie, tovar si môžete zakúpiť iba online na www.divamoda.sk alebo www.divamoda.cz. Kamenná predajňa v Humennom je trvalo zatvorená.  
 
2.  Koľko zaplatím za zaslanie balíka? 
Poštovné a balné v rámci SR je 4,50 € pri platbe na dobierku.

Pri platbe vopred prevodom na účet 3,50 €.

Nad 80 € je poštovné a balné zdarma pri platbe bankovým prevodom a platobnou kartou.

Pri platbe na dobierku je poštovné 1€.

 

3.  Ako dlho trvá vybavenie objednávky? 
Všetok tovar objednaný v rámci SR Vám bude dodaný do 1-3 prac. dní. Objednávky v rámci ČR budú doručené od 2-4 pracdní kuriérskou spoločnosťou GLS. O odoslaní budete vopred informovaná telefónom, e-mailom.
 
4.  Je možné objednávku dodatočne upraviť? 
Ak to bude možné, budeme sa Vám snažiť vyjsť v ústrety. Napíšte nám na info@divamoda.sk ešte pred odoslaním zásielky a my objednávku upravíme.
 
5.  Ako môžem nahlásiť zmenu svojich osobných údajov (pri zmene bydliska, priezviska, atď.)? 
Nové údaje nám môžete nahlásiť e-mailom na info@divamoda.sk alebo si ich zmeniť priamo vo vašom zákazníckom účte. 
 
6.  Môžem zakúpený tovar vrátiť? Ak áno, na akú adresu? 
Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky spolu s faktúrou a vyplneným formulárom na vrátenie tovaru.

Môžete tak urobiť za podmienky, že ste ho nepoužívali! Ak budú na tovare zistené zjavné znaky nosenia (napr. zašpinenie make-upom alebo iné znečistenie, rôzne vône napr. parfém, cigaretový dym a iné..) tovar bude zákazníkovi vrátený späť.

Bližšie info ohľadne vrátenia tovaru nájdete TU:


Tovar zabaľte do originálneho obalu, alebo obalu ktorý zabráni poškodeniu tovaru pri preprave.

 

7.  Kedy a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar? 
Zákonná lehota na vrátenie platby je 14 dní od prijatia balíka, na vami zadaný bankový účet.

V prípade platby cez platobnú bránu Trust Pay bude platba vrátená prostredníctvom rovnakej platformy na ten istý účet z ktorého bola platba vykonaná.

 

8. Môžem zaplatiť za zásielku prevodom?
Samozrejme môžete platiť aj prevodom na náš účet pre Slovensko na SK1609000000005126545842, pre Česko 2202140879/2010 kde ako variabilný symbol uvediete číslo objednávky.

 

9.  Je možné tovar vymeniť bez finančného vysporiadania? 
Výmena tovaru je zdarma. Zákazník hradí iba poštovné smerom k nám. 

 

10.  Je možné vymeniť jednu časť súpravy, napríklad za menšiu / väčšiu? 
Súprava tvorí nedeliteľný celok, nie je teda možné meniť jej jednotlivé časti. Aj pri reklamácii a vrátení súpravy musíte odoslať všetky jej časti.

 

11.  Môžem poslať objednávku aj keď nemám "Login" a "Heslo"?
Login a heslo nie sú podmienkou na odoslanie objednávky v našom internetovom obchode.
Ak ste sa u nás nezaregistrovali a teda nemáte Login a Heslo, pri objednávaní vyplňte svoje osobné údaje (meno, priezvisko, adresu atď.) do formulára pri realizovaní záväznej objednávky.

 

12.  Je možné zrealizovať objednávku aj do zahraničia? Aká je výška poštovného do zahraničia? 
Áno bližšie info nájdete TU:

13.  Prečo bola moja objednávka stornovaná?
Vaša objednávka bude stornovaná v prípade, že ste si zvolili platbu bankovým prevodom alebo platbu kartou ale platba nebola na naše konto pripísaná max. do 48 hodín. 


14. Čo mám robiť v prípade, že som obdržala iný tovar alebo veľkosť akú som si objednala?
V prípade takejto nezrovnalosti z našej strany nám napíšte najneskôr v deň obdržania balíka email na info@divamoda.sk, kde dostanete bližšie inštrukcie na vrátenie tovaru.
Poštovné za vrátenie tovaru hradí predávajúci.


15. Čo mám robiť keď platnosť platby kartou vypršala?
Kontaktujte nás na info@divamoda.sk a my vám pošleme nový link na vykonanie platby.


16.  Budem informovaná či moja zásielka s vráteným tovarom už dorazila?
Áno v prípade, že zásielku s vráteným tovarom sme už obdržali bude Vám zaslaný informačný email.