Menu
Košík

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Vymedzenie pojmov

  • Obchodník – Divamoda s.r.o, IČO: 50711610, prevádzkovateľ e-shopu: www.divamoda.sk a www.divamoda.cz
  • Kupujúci – fyzická, alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
  • Objednávka – kúpna zmluva (faktúra) na základe, ktorej je realizovaný predaj a dodanie tovaru.
  • Tovar – produkty, alebo služby v ponuke e-shopu www.divamoda.sk, www.divamoda.cz
  • Kupujúcim sa rozumie každá osoba fyzická -nepodnikateľ, fyzická - podnikateľ, ako aj právnická osoba, ktorá je kupujúcim vo vlastnom mene a ktorá poskytnutím svojich kontaktných údajov prevádzkovateľovi internetového obchodu www.divamoda.sk, www.divamoda.cz a súhlasí s objednávkou na diaľku a realizuje kúpu tovaru  prostredníctvom internetového obchodu.
  • Prevádzkovateľom internetového a zásielkového obchodu www.divamoda.sk a www.divamoda.cz je
  • Divamoda s.r.o, Myslina 50, 066 01 Myslina, Slovensko 
  • IČO: 50711610, DIČ: 2120438166, 
  • Platca DPH - IČ DPH: SK2120438166 OU-HE-OZP-2017/001770-2, č. obchodného registra 720-22109
  • SK - Bankové spojenie: (SLSP) - IBAN: SK1609000000005126545842
  • CZ - Číslo účtu: 2202140879/2010 (FIO BANKA) CZ - IBAN: CZ95 2010 0000 0022 0214 0879
  • e-mail: info@divamoda.sk
Orgán dozoru a dohľadu:

Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Konštantínova 6, 080 01 Prešov 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 051/ 7721 597
fax č.: 051/ 7721 596
e-mail: pr@soi.sk
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi


Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu www.divamoda.sk a www.divamoda.cz, sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP.
Právne vzťahy obchodníka s kupujúcim výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák.č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka ( ďalej len ,, Občiansky zákonník ˇ´ ) a zák. č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, ako aj súvisiacimi predpismi ( ďalej aj ,, Zákon o ochrane spotrebiteľa )
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky.

Kúpna zmluva medzi obchodníkom a kupujúcim vznikne odoslaním objednávky zo strany kupujúceho a jej prijatím na strane obchodníka. Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí s obchodnými podmienkami a porozumel im. Kupujúci môže uskutočniť objednávku tovaru u obchodníka len prostredníctvom internetového obchodu www.divamoda.sk a www.divamoda.cz.


Ceny tovaru

Ceny uvedené v internetovom obchode www.divamoda.sk a www.divamoda.cz sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade výraznej zmeny peňažných kurzov. Cena tovaru je uvedená s DPH. V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.



Zrušenie objednávky

a) Kupujúci má právo stornovať, zrušiť zadanú objednávku pred jej záväzným potvrdením kedykoľvek aj bez udania dôvodu.

b) Kupujúci má právo stornovať, zrušiť zadanú objednávku po jej záväznom potvrdení v prípade, ak obchodník nesplnil svoju povinnosť dodať tovar v  dohodnutej alebo dodatočne komunikovanej lehote.

c) Kupujúci má právo stornovať, zrušiť zadanú objednávku po jej záväznom potvrdení aj bez uvedenia dôvodu, do okamihu, kým tovar nebol odoslaný na adresu kupujúceho.

V prípade, že kupujúci zaplatil  časť alebo celú cenu, bude mu táto suma vrátená bezodkladne od stornovania objednávky.
Zrušenie objednávky realizujte prosím na e-mail: info@divamoda.sk


Spôsoby platby


Dobierka -  Tovar si objednáte, ale zaplatíte až keď dostanete balík.
PREVEZMEM = ZAPLATÍM 
V tomto prípade si účtujeme poplatok podľa výšky objednávky.
Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR a ČR.
V prípade, že si zákazník tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na účet!


 Bankový prevod - tovar si objednáte a my vám zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol. Tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet max. do 2 prac. dni a my po prijatí  platby zasielame balík k Vám a informujeme vás e-mailom o jeho odoslaní.

 Platba kartou - TRUST PAY



Doprava a expedičné náklady

Všetky ceny za dopravu nájdete TU
Tovar odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS.
Tovar doručujeme do 1-3 pracovných dní od expedovania zásielky.
V okamihu expedovania zásielky sú vám na email doručené informácie. Pri nečakaných okolnostiach sa môže doba dodania predĺžiť. V takomto prípade Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť objednávku. 
Po odoslaní vašej objednávky, Vám pošleme potvrdzujúci mail, v prípade, že Vám tovar do 3 dní od odoslania nebude doručený, kontaktujte nás. 


  • Obchodník sa zaväzuje:
  • dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky na adresu v rámci Slovenskej republiky.
  • kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas manipulácie u prepravnej spoločnosti.
  • obchodník dodá objednaný tovar na miesto určené objednávateľom, teda kupujúcim. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na miesto dodania určené kupujúcim. Tovar sa dodáva spolu s daňovým dokladom. V prípade, že obchodník odošle omylom iný druh tovaru, alebo v inej veľkosti, ako bolo kupujúcim objednané, vráti obchodník kupujúcemu celú sumu ktorú kupujúci za objednávku zaplatil vrátane poštovných a balných nákladov, ktoré vznikli zákazníkovi po odoslaní zásielky späť predávajúcemu.
Obchodník si vyhradzuje právo na autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade neuskutočnenej autorizácie objednávateľom, obchodník považuje objednávku za neplatnú.


  • Obchodník nezodpovedá za:
  • oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou.

  •  oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou prijímateľa
  • za poškodenie zásielky zavinené  prepravnou spoločnosťou
  • nedodanie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku udalostí, ktoré sa nedali predvídať.
  • Kupujúci sa zaväzuje:
  • -Kupujúci potvrdzuje, že si predmet kúpy vybral v súlade s ponukou obchodníka v internetovom obchode www.divamoda.sk alebo www.divamoda.cz. Kupujúci prehlasuje, že s obchodnými podmienkami je oboznámený, sú pre neho zrozumiteľné a tieto podmienky sa zaväzuje dodržiavať.
  • - objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov
  • - zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

Výmena a vrátenie tovaru

Bližšie informácie ohľadne výmeny a vrátenia tovaru nájdete TU.


V zmysle zákona 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote váš list o odstúpení od nákupu Obchodník nezodpovedá za prípadnú stratu tovaru pred doručením obchodníkovi, preto sa odporúča, aby kupujúci zasielal tovar spať prostredníctvom doporučenej zásielky a poistený.
Obchodník neprevezme tovar vrátený späť na dobierku.

V prípade, že je tovar vrátený obchodníkovi v porušenom stave je zákazník povinný nahradiť obchodníkovi náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar, poškodený tovar a pod.). Náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu je obchodník oprávnený odrátať si zo sumy, ktorá má byť kupujúcemu vrátená titulom odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Odstúpenie od zmluvy môže byť uskutočnené elektronickou formou komunikácie vyplnením a zaslaním formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy na email: info@divamoda.sk


V prípade, že si zákazník objedná tovar v hodnote vyššej ako je 80 EUR, kedy mu nebude účtované poštovné, ak následne objednávku čiastočne vráti a hodnota zvyšnej časti objednávky už nebude presahovať sumu 80 EUR, bude zákazníkovi účtované aj poštovné podľa našich obchodných podmienok. Suma za poštovné bude odrátaná od sumy na vrátenie.

Upozornenie:  Peniaze Vám budú vrátené za podmienky, že ste tovar nepoužívali! Ak budú na tovare zistené zjavné znaky nosenia (napr. zašpinenie make-upom alebo iné znečistenie, rôzne vône napr. parfém, cigaretový dym a iné..) Tovar Vám obratom odošleme späť na Vašu adresu na dobierku vo výške 3€!  Po preskúmaní neporušenosti tovaru Vám bude suma za tovar vrátená na Váš bankový účet alebo formou poukážky.

Prosíme naše ctené zákazníčky aby nám nepísali po faktúrach! Nato slúži formulár na odstúpenie od zmluvy! 

Prosím, neposielajte tovar na dobierku ! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.
 
Podľa spomínaného zákona sme vám povinní vrátiť celú sumu zaplatenú za tovar/objednávku najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, avšak bežne vybavujeme vrátenie platieb v dobe kratšej ako 14 dní prevodom na váš bankový účet.


Obchodník nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom alebo ak bol tovar zasielaný do zahraničia so zvýšenou tarifou poštovného.

Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom.
 
Uplatnenie reklamácie

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) zásielku odporúčame neprebrať. Ak balík aj napriek viditeľnému poškodeniu obalu prevezmete, je to na Vašu vlastnú zodpovednosť, reklamácie z tohto titulu nebudú uznané.


Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca. 
Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom.

Podľa občianskeho zákonníka č.40/1964 zb. je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky.

Viac informácií nájdete TU

Ochrana osobných údajov

Osobné údaje, ktoré od vás vyžadujeme, využívame výhradne pre vnútornú potrebu v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z objednávky a neposkytujeme ich tretím osobám. S vašimi osobnými údajmi pracujeme iba a výhradne v rozsahu, ktorý pripúšťa zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Vaše osobné údaje sú u nás zabezpečené proti zneužitiu a bez prístupu tretej strany sa nebudú inak komerčne využívané.
Pri registrácii máte možnosť zvoliť si zasielanie informácií o novinkách, newsletters alebo iných marketingových informáciách od predávajúceho. Na tieto účely obchodník spracúva nevyhnutné údaje, ktorými sú
meno, priezvisko a e- mailová adresa.

Ak kupujúci nesúhlasí so spracovaním osobných údajov a chce sa odhlásiť s odberu newslettera môže tak urobiť napísaním e- mailu na info@divamoda.sk a požiadať o odstránenie, alebo sa odhlásiť prostredníctvom linku v spodnej časti mailu.
Osobne údaje kupujúceho sú poskytnuté výlučne na vybavenie objednávky v našej firme a pre účely odoslania objednávky prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS.

Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších práv k týmto údajom. Informácie o osobných údajoch je možné na základe písomnej žiadosti kupujúceho doručenej predávajúcemu poskytnúť kupujúcemu v rozsahu aké osobné údaje náš eshop spracúva za akým účelom sú spracované , komu sa osobné údaje poskytujú, ako dlho sa osobné údaje uchovávajú a či existuje automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania.

Kupujúci má právo na výmaz alebo na obmedzenie spracovania osobných údajov, kupujúci môže namietať spracovanie osobných údajov za účelom priameho marketingu, alebo ak sa osobné údaje spracúvajú na účely oprávneného záujmu obchodníka.

Osobné údaje sa archivujú na základe právnych predpisov SR pre uchovanie e účtovných dokladov po dobu 10 rokov. V prípade že bude kupujúci žiadať o výmaz osobných údajov v súvislosti s kúpnou zmluvou jeho žiadosť môže byť zamietnutá.
Spomínané informácie o osobných údajoch platia aj na predzmluvné vzťahy tzn. registrácia v e-shope za účelom budúceho nákupu, alebo vyžadovanie dopytu cenovej ponuky či informáciách o tovare a službách obchodníka.

S cieľom zabezpečiť riadny chod e-shopu môže obchodník ukladať na zariadení kupujúceho dátové súbory- cookies, na základe ktorých si náš internetový obchod
môže na určitý čas uchovávať údaje o činnostiach a nastaveniach ( prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a pod.)

Internetový obchod obchodníka používa súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení kupujúceho a pre nevyhnutnú funkčnosť internetového obchodu.
Kupujúci môže súbory cookies uložené vo svojom zariadení vymazať, alebo nastaviť internetový prehliadač tak, aby znemožnil ich ukladanie, čo môže mať za následok pri budúcej návšteve internetového obchodu neúplnú funkčnosť určitých nastavení a služieb.




Neprevzaté dobierky

V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie objednávky, je povinný uhradiť náklady prvého pokusu o doručenie, ako aj opätovného doručenia objednávky. Ak si u nás zákazník balík na dobierku neprevezme vyhradzujeme si právo pri ďalšej objednávke požadovať platbu vopred prevodom na účet. 
Pri nedodržaní týchto podmienok a zásad korektného správania si vyhradzujeme právo už viac neuskutočniť kúpno-predajný vzťah.


Informácie o alternatívnom riešení sporov

1. Kupujúci ako spotrebiteľ (nie „podnikateľ“) má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu e-mailom na: info@divamoda.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva.


V prípade, ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona 391/2015 Z.z., ktorými je orgán alternatívneho riešenia sporu a oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname podľa § 3 ods. 2 a § 5 ods. 2 zákona 391/2015 Z.z.


Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa ust. §12 zákona 391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

2. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou.

Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde vyčíslená hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Zoznam všetkých subjektov ARS zverejňuje ministerstvo hospodárstva na stránke www.economy.gov.sk.


Osobitné ustanovenia

1. Právne vzťahy výslovne neupravené kúpnou zmluvou alebo týmito OP sa spravujú ustanoveniami príslušných všeobecných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, pričom zmluvné strany výslovne vylučujú aplikáciu viedenského Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru.
Zmluvné strany sa v súlade s § 37e zákona č. 97/1963 Zb. o medzinárodnom práve súkromnom a procesnom dohodli, že o všetkých sporoch a nárokoch vyplývajúcich z tejto zmluvy budú rozhodovať slovenské súdy.

2. Písomnosti a správy doručované prostredníctvom emailu sa považujú za doručené momentom úspešného odoslania  emailovej správy z emailovej schránky odosielateľa na emailovú adresu prijímateľa, okrem prípadu ak server odosielateľa doručí odosielateľovi správu o nemožnosti doručenia zasielanej emailovej správy prijímateľovi.

 Záverečné ustanovenia

1. Ak sa niektoré ustanovenia kúpnej zmluvy a/alebo OP stanú v dôsledku zmeny právnej úpravy neplatnými, nemá to za následok neplatnosť celej kúpnej zmluvy a/alebo VOP a obchodník sa zaväzuje neúčinné, resp. neplatné ustanovenia nahradiť novými v lehote do 10 pracovných dní, ak sa nedohodne inak.

2. Kupujúci výslovne prehlasuje, že pred akceptáciou návrhu kúpnej zmluvy sa oboznámil s týmito VOP, ktoré sú zverejnené na web stránke obchodníka  a v internetovom obchode a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy obchodníka a súhlasí s nimi, čo potvrdzuje zaslaním objednávky obchodníkovi. 

3. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto OP. Povinnosť písomného oznámenia o zmene týchto VOP je splnená ich umiestnením na internetovej stránke obchodníka.

4. Tieto VOP platia v znení v akom sú uverejnené na internetovej stránke obchodníka www.divamoda.sk a www.divamoda.cz
 
Tieto obchodné podmienky vstupujú do platnosti od 01.07.2024